Monday 29 May 2017

Serahkan Semua Pada Yang Kuasa Forex


26.01.2017 CFD pada indes disediakan untuk dagangan 24.01.2017 Forex4you mengucapkan kepada und a Semoga Selamat Tahun Baru Cina 20.01.2017 Sokongan Bahasa Melayu dan Bahasa Cina kerja dari 07:00 ke 23:00 18.01.2017 Kemaskini untuk akaun sen: pelayan baru dan Meningkatkan lot maksimum untuk pesanan 13.01.2017 Perubahan jadual sesi perdagangan pada 16hb Januari 2017 23.12.2016 Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru 23.12.2016 Jadual sesi dagangan ada perubahan disebabkan oleh cuti Krismas dan Tahun Baru 30.11.2016 Langkah baru dalam pembangunan Syarikat kami - Lesen Eropah 01.11.2016 Pertandingan Rakan Kongsi untuk rantau Asien berjaya menamatkan, tahniah kepada pemenang 22.08.2016 3000 USD untuk setiap peserta dalam 30 kesejuta perdagangan disalin pada Share4you Harian Video Forex Untuk rakan niaga Mengenai Syarikat Pendidikan Erster Stock, Mandar Haus, Johnsons Ghut , PO Box 3257, Road Town, Tortola, Britische Jungferninseln (Mencari Lebih Lanjut Pada Hubungi Kami) Forex4you Hak Cipta 2007-2016, 2007-2017, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc. adalah disahkan Dan dikawal selia oleh FSC di bawah Akta Sekuriti dan Perniagaan Pelaburan, 2010 Lesen: SIBAL121027. Penyata Kewangan E-Global Trade Finanzen Gruppe, Inc. adalah diaudit oleh KPMG (BVI) Limited pada setiap tahun. Dagangan di pasaran Forex melibatkan risiko yang ketara, termasuk kehilangan sepenuh yang dilabur. Dagangan tidak sesuai untuk semua pelabur dan peniaga. Dengan Meningkatkan Hebelaj, Meningkatkan Risiko Juga (Notis Risiko). Perkhidmatan ini tidak tersedia untuk penduduk US, Großbritannien dan Jepun. Forex4you dimiliki dan dikendalikan oleh E-Global Trade Finance Group, Inc, BVI. Entry Position Yang Betul. GBPUSD 21.11.2012 Assalamualaikum semua. Terima kasih kerana ada yg sudi membaca dan Membranen komen dan bertanyakan soalan di blog saya ni. Buat pengetahuan semua, saya hanyalah pengguna kuasa forex dan saya tidak ada kaitan apa2 pun dengan penulis ebook dan pencipta sistem kuasa forex ni. Saya pun masih dalam peringkat blajar lagi Tapi alhamdulillah sedikit sebanyak saya dapat memahami serba sedikit bagaimana caranya untuk mengaplikasikan apa yang telah di ajar di dalam buku tersebut. Berikut Adalah Soalan Yang Ditujukan Oleh Salah Seorang Pembaca: En Roy, Saya Pun Newbie Juga. Jadi sama2 kita membantu ye Yepp saya x nafikan pada bulan2 terawal saya menggunakan teknik kuasa forex ni asyik Verlust memanjang je. Saya pun panas jek. Hehe Kenapa ye walaupun dah ikut Regeln tapi masih salah bukak Eintrag Position dan Verlust Ada Satu aspek penting yang saya x ambil perhatian betul2 masa baca buku tersebut iaitu mengenai TREND Trend ni amatlah berkuasa untuk menggerakan nilai matawang tersebut ke arah nilai yg tertentu. Jadi Janganlah Kita Handel melawan arah Trend. Tapi saya tidak mengakui mmg sukar jugak untuk mengetahui Markt sekarang Aufwärtstrend ataupun Abwärtstrend. Jadi untuk lebih senang nanti saya buat gambarajah yg mungkin diharap dapat membantu Saya akan gunakan Paar GBPUSD pada Zeitrahmen 1HR pada tarikh hari ini iaitu 21.11.2012. Sebelum membuka position, saya selalu tengok arah trend ke mana dan selepas tu baru saya entscheiden untuk bukak position KAUFEN oder VERKAUFEN. Kalau tengok dari gambarajah, bollinger band berwarna merah menunjukkan arah downtrend, jadi intai peluang untuk verkaufen sahaja manakala kalau bollinger band menunjukkan biru maka intai peluang untuk KAUFEN Sahaja. Seychai-Konjunkturkarikatur-Kaninchen-Kaninchen-Kaninchen Jadi saya mengintai peluang untuk kaufen. Kalau dulu saya mmg dah gelabah kalau masa uptrend tetibe ada signal verkaufen, sebenarnya ini adalah untuk menngelirukan traders2 dengan menganggap bahawa trend telah berakhir dan membukak position verkaufen. Saya selalu silap dan tertipu kerana menganggap bahawa trend telah breakhir sebaik sahaja signal verkaufen keluar pada indikator BBands SELL semasa trend masih ke arah UPTREND. Saya pun akan schließen Position saya kaufen dan bukak terus Position verkaufen. Setelah ebberapa jam kemudian, harga akan naik balik semula ke arah uptrend dan menyebabkan saya kerugian dan akhirnya Verlust sebab hit stop loss. Begitulah kesilapan yg sering saya lakukan Jadi saya nasihatkan jangan sesekali bukak position verkaufen apabila trend menunjukkan ke arah kaufen dan sebaliknya untuk down-trend. Cara yg terbaik adalah meletakkan stop-loss bagi eintritt yg dah riding profit 20-30 pips di bawah bollinger band untuk elak dari kenak stop-loss. Kalau kena stop-loss pun alhmadulillah seab dah dapat sebahagian profit. Janganlah rasa menyesal pulak bila dah schließen Position bila keesokann harinya harga akan naik lagi ye. Kawal emosi kita n harus sentiasa bersyukur Di harap gambar rajah ini dapat membantu semua Peringatan Semasa Buat Handel: 1. Jangan Lawan Arah Trend Kalau UP-TREND, bukak Position KAUFEN je. Kalau DOWN-TREND, bukak position SELL je. Bunyinya mudah tapi sebenarnya susah tapi timing tu yg kena betul. Kalau lambat sangat masuk markt atau bukak eingangsposition berkemungkinan trend tersebut dah berakhir.

No comments:

Post a Comment